2014年10月30日 星期四

大良八記"又"返來啦

2014-10-31 (FRI)

我又返來啦!!~

用"又"係因為我成日想寫返網誌,反反覆覆…
由YAHOO BLOG最穩定同投入咁寫BLOG,
到YAHOO改版面後就少寫左
到YAHOO BLOG 摺埋…
到我靜左好耐…再重新想寫BLOG
到我找終於在GOOLE開了新BLOG...但只寫左一篇"喬遷"…就消失左…

到今日,我又返來啦!

唔知道今次可以保持幾耐…(我連"堅持"2個字都唔敢講…哈!)

不過點都好,我今日返來啦!


之前一路好想將以往的日記POST返過來,又係完美主義囉…想整全D嘛…

但發現…但係好難行動…而且…真係好多…

我成日想寫返以前屋企的事、不在家的事、病的事、結婚的事、…很多事…


今日,算啦!由今日開始寫起!

如果第日真係可以,我始終都希望可以POST返呢度。


一直好想搵個更好,更易寫BLOG的介面才落地,但發現…要搵亦無時間…自己電腦亦唔叻…算啦,有得用就算,肯寫就算。我始終都想俾自已一個地方寫下回憶。始終又唔至於寫日記簿…始終又係想在網上寫下…雖然網上寫,同自己打在WORD可能都一樣…

點都好,開始啦!唔好拖啦~~大良八記!


無都寫下啦!大良八記返來啦!

1 則留言: